نرم افزار های مورد نیاز

تبلیغات متنی


سلام خدمت مخاطبين سایت مجله خودرو در اين پست مطالبی با ارزش و خواندنی قرار داده ایم امیدواریم با مطالعه آن نهایت استفاده را ببرید

اگر از اين پست لذت برديد و خوشتون امده در صفحات اجتماعي خود به اشتراک بگذاريد تا ديگران هم استفاده کنند.

و همچنين خواهشمنديم با نظرات و پيشنهادات خود ما را ياري بفرماييد

با گذاشتن نظر در قسمت دیدگاه ها می توانید ما را در بهتر شدن یاری کنید

تویوتا در نمایشگاه پاریس از راو 4 بازار اروپا پرده‌برداری کرد. جدیدترین نسل این شاسی‌بلند جمع‌وجور پس از دلبری در نمایشگاه خودروی نیویورک روانه‌ی این رویداد خودرویی معتبر اروپایی شده است.


نسل جدید راو 4 از پلتفرم TNGA-K استفاده می‌کند و اولین شاسی‌بلند تویوتا می‌باشد که این معماری را پذیرفته است.


به لطف معماری یاد شده مرکز ثقل راو 4 بسیار پایین‌تر آمده و استحکام بدنه نیز 57 درصد افزایش یافته است. از طرف دیگر نیز شاهد توزیع وزن 51/49 در جلو و عقب هستیم. سیستم تعلیق عقب راو 4 جدید طراحی دوبل جناغی داشته و کیفیت سواری بهتر، هندلینگ چابک و دقت بیشتری را به ارمغان می‌آورد.


نیروبخش تویوتا راو 4 هیبریدی جدید قوای محرکه‌ی الکتریکی شده‌ای است که ترکیبی از پیشرانه 2.5 لیتری دینامیک فورس بنزینی و دو واحد الکتریکی می‌باشد. خروجی ترکیبی این مجموعه برابر با 219 اسب بخار می‌باشد که بیشتر از قدرت 194 اسبی مدل قبلی است.

چهارمین نسل قوای محرکه هیبریدی خود شارژ تویوتا بهبودهای فراوانی داشته که از جمله ی آن‌ها می‌توان به واحد کنترل قدرت و مجموعه باتری نیکل-هیدریدی اشاره کرد که کوچک‌تر و سبک‌تر از قبل بوده و راندمان الکتریکی و فنی بهتری دارد.

گیربکس CVT هنوز هم در راو 4 وجود دارد اما تویوتا ادعا می‌کند این گیربکس هم‌اکنون بهتر عمل می‌کند. نسخه‌ی هیبریدی راو 4 جدید همچنین از سیستم چهار چرخ محرک الکتریکی بهبود یافته‌ای استفاده می‌کند که بنا به گفته‌ی شرکت هیچ خطایی ندارد. سطح گشتاوری که می‌تواند به‌صورت مستقیم به اکسل عقب برسد 30 درصد افزایش یافته است و راو 4 در شرایط رانندگی گوناگون عملکرد برجسته‌تری دارد.


تویوتا انتظار دارد راو 4 هیبریدی جدید موفقیت نسل پیشین را ادامه دهد. نسل پیشین 85 درصد کل فروش این خودرو در اروپای غربی را تشکیل داده بود. مشتریان این بازار همچنین نسخه‌ی مجهز به پیشرانه‌ی 2 لیتری بنزینی را نیز می‌توانند با گیربکس دستی یا اتوماتیک خریداری بکنند.

نسخه بنزینی راو 4 جدید از سیستم چهار چرخ محرک مکانیکی استفاده می‌کند درحالی‌که مدل‌های اتوماتیک این خودرو با سیستم هدایت گشتاوری روی اکسل عقب عرضه می‌شوند.


شما مخاطبين عزيز سايت تکاوران سایبری از اين پس با مراجعه به وب سايت ما مي توانيد جديد ترین مطاب را مطالعه کنید و از خواندن ان ها لذت ببريد

وچنانچه انتقادي به سايت ما داشتيد مي توانيد در قسمت نظرات ما را در جريان بگذاريد

سایت مجله خودرو

مشخصات

دانـــــلود

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌ها